۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان تحویل راه و شهرسازی شد

زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان تحویل راه و شهرسازی شد

زاهدان - مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: زمین ۷ هکتاری بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شمال زاهدان برای ساخت تحویل این اداره کل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطاء اله اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مختومی مجری مناطق سه و چهار سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت این بیمارستان از نیازهای اساسی مرکز استان بشمار می‌رود تلاش خواهیم کرد در صورت تخصیص به موقع اعتبارات این بیمارستان را در کمترین زمان ممکن و برابر استاندارد روز احداث شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان عملیات احداث و تکمیل دو بیمارستان در شهرهای زابل و سراوان توسط این اداره کل در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین این اداره کل احداث ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تأسیسات عمومی با اعتباری افزون‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان را مورد توجه قرار داده است.

اکبری افزود: این پروژه‌ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند. وی ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی زابل، بخش ام آر آی بیمارستان سراوان، فرمانداری‌های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام این اداره محسوب می‌شود.

کد خبر 5298171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha